2017. március 14., kedd

Szóval szépen telt-múlt az idő, én osztogattam itt veletek minden áldott nap azokat a dolgokat amiket fontosnak tartottam, amiknek örültem volna évekkel ezelőtt ha valaki nekem is elmondja és megspórolom azt a sok időt, pénzt, zsákutcát, Ti pedig egyre többen jöttetek, jöttök és követtek engem. <3

Idő közben a média is észrevett és kaptam felkéréseket. Nagyszerű lehetőségek ezek is arra, hogy minél szélesebb körben megismertethessem az emberekkel, hogy sok esetben van megoldás. Van fény az alagút végén és, hogy nem biztos, hogy minden úgy van, ahogyan azt tudják még paleón belül sem.

Voltam a tv-ben, rádióban (az egyik rádiós beszélgetésem a videók közt megtaláljátok) és voltam az újságban is. Közben pedig minden erőmmel, energiámmal továbbra is igyekeztem és igyekszem Nektek segíteni. Sáfrán Misi paleosport táboraiban, ahol a cél szintén az, hogy az egész életmódot át tudjuk adni Nektek, én gondoskodtam arról, hogy a pocakok egészséges falatokkal teljenek meg és, hogy új főzési ötleteket kapjatok. :)
Vállalok online konzultációkat skype-on, sok hasznos dolgot osztok meg az oldalon is, a blogomon (www.csillagporszem.blogspot.hu) és lett egy egyesületem ami szintén azzal a céllal született, hogy minél több dolgot tudjak tenni az egészségetek érdekében.

Elképesztően hosszú volt az elmúlt 8 év. Tele fájdalommal, megaláztatással, keserűséggel, örömmel, boldogsággal, hálával...
Volt itt minden, de kell a rossz, hogy értékelni tudd a jót. Összességében viszont azt mondom még ha furán is hangzik, hogy már örülök, hogy beteg lettem. Örülök, mert megkeményített, kitartóvá tett, megtanított értékelni a hétköznapi dolgokat, célt adott az életemnek, kihívást és hivatást is. Olyan munkám lehet általa, amit szívvel-lélekkel csinálok. <3 Minden egyes sikertörténet benedvesíti a szemem és libabőrössé tesz. :) Veletek sírok és veletek örülök. Őszintén remélem, hogy még nagyon hosszú ideig segíthetek Nektek, hogy egyre többen leszünk, egyre egészségesebbek és tudatosabbak, mert nekem ez a célom és ha még nem mondtam volna, Motivátort Ti motiváljátok. :) <3 Köszönöm, hogy itt vagytok, külön köszönöm azoknak akik aktívak és nem sajnálnak nyomni egy like-ot, akár még hozzá is szólnak vagy megosztanak. <3

Ha valaki netán szeretné támogatni azt amit csinálok, akkor szívesen a felajánlott adományokat.
Zöld Jelen Egészségfejlesztő Egyesület
Budapest Bank
10101243-72433800-01004002

Lehet lesz még téma amiről nem írtam és majd utólag jut eszembe, akkor majd pótolom. Köszönöm, hogy velem voltatok és ennyien vártátok a történetem, nagyon jól esett és nekem is jót tett visszaemlékezni arra, hogy honnan is indultam el és hova jutottam el. Ne felejtsétek el Ti is olykor ezekre emlékeztetni magatokat!

<3 Szeretlek Titeket <3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése