2017. március 14., kedd

Ákos

Ákos 5 hónappal ezelőtt jött hozzám és a 3 hónapos programomat választotta, amiben 3 hónapon keresztül nyomon követtem és egyengettem az útját. Borzalmasan elkeseredve hívott fel egy ismerős által, mert már nagyon rossz állapotban volt. Besárgult, 16 kilót fogyott, alig tudott enni valamit, húgyuti fertőzése volt, ízületi gyulladása, ekcémája és már szinte egész nap csak feküdni tudott. Orvosról orvosra járt, de sehol nem adtak neki válaszokat, senki nem mondott neki semmit, hogy mit kellene csinálnia vagy ennie, teljesen elveszett volt.
Ezt a szembenedvesítős levelet írta Nekem. :D

"Kedves Ági! :)

Régen jelentkeztem, de nem feljetettelek el, sőt! Azt gondolom soha nem felejtelek el, mert megmentetted az életem!!!!! Nem túlzok, ki tudja mi lett volna velem ha nem találok Rád legutolsó fűszálként kapaszkodva segítőkészségedbe, kedvességedbe és tudásodba. Mióta elkezdtem Veled a programot 18 kilót híztam, teljesen helyreállt az emésztésem, elmúlt az ekcémám, a felfázások, a sárgaság és már az ízületeim is olyan állapotban vannak, hogy újra elkezdhettem végre sportolni és ami a legfontosabb, hogy újra gondtalanul játszhatok a kisfiammal. <3 ;) Embert próbáló volt az egész, de megérte. Már értem milyen minőségbeli változást hozhat egy ember életébe ez a fajta életmód, akkor is ha nem beteg. Nem adnám ezt az érzést semmi pénzért.

Én és a családom örökké hálásak leszünk Neked! <3 Köszönöm! Mindent köszönök... :) "



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése