2013. február 20., szerda

"Paleo kenyerek istene"

Akinek hiányzik a  kenyér megpróbálhatja pótolni paleolit kenyerekkel, de sokan egy idő után belátják, hogy az úgysem lesz soha olyan, mint a megszokott egészségtelen finom fehér kenyér. Akkor meg minek? Na és lássuk be sokkal olcsóbb is ez az életmód ha nem eszünk kenyeret. Én sem eszem már kb. 1 éve. 
Uram atyám! Én??
Most tudatosult bennem. :) 
Sosem tudtam elképzelni az életem kenyér nélkül. Imádtam a fehér kemencés kenyeret, de már teljesen hidegen hagy. Ha előttem lenne se enném meg. Valami egy idő után szerintem megváltozik az agyunkban és minden közelében ami nem paleo, mintha azonnal megszólalna egy jelző sziréna ezzel: MÉREG!!!
Nem tudtam elképzelni, hogy lehet egy rántottát megenni kenyér nélkül. Most már tudom, simán. :)
Vagy egy kis zöldséggel. 
Ezt a kenyeret azért kipróbálom majd, tényleg annyira jó-e, ahogyan azt írják.
De nem én leszek a tesztelő, mert engem már a paleolit kenyerek sem hoznak lázba, hanem az édesanyám. 

http://csakazertispaleo.blogspot.hu/2013/01/a-paleo-kenyerek-istene.html

Paleolit kenyér

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése