2015. február 16., hétfő

GYÖMBÉRES CITROMOS KÓKUSZGOLYÓ

Sokat kísérletezem ami sokszor nem sül el jól, de most jó időszakot élek, lekopogom.
Így született meg ez a kis nasi. Annyi bibi volt, hogy kekszet akartam, de csak golyónak állt össze. Na bummm! Nagyobb bajom sose legyen.

Olyat akartam ami olcsó, finom, új íz nekem, ketoban is ehető és nem a lyukacsos állagú süti, mert az nem egészséges.
Ez lett és szerintem jó lett.

Hozzávalók:

20 dkg darált kókuszreszelék
1 kk vaníliapor
4 db tojás
4 ek eritrit
80 g olvasztott kókuszzsír
2-3 cm reszelt gyömbér
1 bio citrom leve és héja

Mindent összekevetem, hidegre tettem, hogy a kókuszzsír visszadermedjen majd golyókat formáztam.
Előmelegített 170 fokos sütőben szépre sütöttem őket. Úgy rémlik kb. 20 perc volt. Majdnem megégtek, mert Tormással beszélgettem közben.

Azt azért hozzáteszem, hogy egy kezdőnek nem valószínű, hogy elnyeri majd a tetszését ez az íz és állagvilág. De az ízlés változik. 


Paleo olcsó kókuszos golyócskák

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése