2015. november 10., kedd

Funkcionális táplálkozási tanácsadás

Szeretnéd tudni, hogyan szabadulhatnál meg a betegségedtől természetes úton?
Zűrzavar van a fejedben, hogyan is paleózz?
Nem érted miért nem fogysz/gyógyulsz amikor olyan sokan igen?
Most határoztad el magad, hogy ez így nem mehet tovább és szeretnéd megváltoztatni, jobbá tenni az életed?
Szeretnél időt, pénzt és energiát spórolni, mert túl sok információ közül kell választani és jó lenne ha valaki segítene és elmondaná az igazán fontos tudnivalókat rád szabva, hogy ne kelljen felesleges köröket futnod?
Szeretnéd, hogy valaki megadja Neked a kezdő lökést és konkrét tudást mit és hogyan csinálj, hogy az életedből és a testedből ki tudd hozni a maximumot?
Szeretnéd tudni mit hol érdemes venni és hogyan lehet olcsón paleózni?

KI IS VAGYOK ÉN?
Fogászati asszisztensként dolgoztam hosszú évekig míg egy napon 25 éves koromban crohn betegséggel diagnosztizáltak.
Nem sokáig bíztam magam az orvosokra, mert hamar rájöttem, hogy zsákutca. Sok-sok évekig elhúzódó zsákutca után saját magamat gyógyítottam meg. Sajnos abban az időben még nem volt kihez fordulni aki tényleg arról beszélt volna amiről kell és segített volna az ajánlása. Folyamatos tanulás, kutatás, könyvek, tanfolyamok, előadások tömkelege adta a mai tudásom amivel szeretném jobbá tenni mások életét is.
Személyi edző lettem és részt vettem Bartha Ákos funkcionális táplálkozási tanácsadó képzésén is.
Magamnak tapostam ki gyógyulás útját és mivel saját bőrömön tapasztaltam mindent a másik oldalról is, tanácsadásomban igyekszem olyan fontos információkat megosztani veletek aminek én anno nagyon örültem volna ha valaki elárulja nekem és megkönnyíti a helyzetem.
Paleo szerelmes lettem hisz vissza kaptam általa az életem! Sőt, sokkal jobb életet kaptam, minta valaha is volt!
Ha szeretnél tőlem személyre szabott táplálkozási tanácsadást keress bátran, bármilyen problémával! Előttem nem kell szégyenkezned semmiért, nincsenek tabuk hiszen csak akkor tudok segíteni ha őszintén mindent elmondasz nekem. Nem állítom, hogy mindenkinek mindenben tudok segíteni, de ha olyan problémával fordulsz hozzám, hogy nem tudok, akkor azt meg fogom Neked mondani és lehet, hogy tudok ajánlani olyan szakértőt akihez nyugodt szívvel fordulhatsz a problémáddal!
Írj ide az oldalra privát üzenetet nekem vagy
e-mailt a paleoagi@gmail.com -ra!
Köszönöm ha megosztod másokkal is!

Paleo táplálkozási tanácsadás

2 megjegyzés: