2015. november 10., kedd

MEGLEPETÉS A FODRÁSZNÁL

Valamelyik nap úgy gondoltam, elmegyek már egy fodrászhoz, így kb. 3 év után mégis csak ki tudja, hogy hátulról, hogy néz ki a hajam, mert magamnak csetkelem néha a végét amikor rám jön egy kis hoppáré. Nem szeretek olyanra költeni amit én is meg tudok csinálni.
Ahogy beléptem fel is készítettem a fodrászt a helyzetre, nehogy elájuljon ha kiszedem a hajgumit a hajamból és meglátja mi a helyzet. Nézegette egy darabig, majd megkérdezte:
Ő: Ezt tényleg Te vágtad?
Én: Igen, én.
Ő: Mivel ápolod a hajad?
Én: Semmivel (mondtam szégyelve picit)
Ő: Neked nem is kell.
Én: :D :D :D

Persze a beszélgetésünk folyamán kiderült számára mivel foglalkozom és úgy gondolta Ő is, hogy a paleotol ilyen szép a hajam.
Jupiiii! Most jó pár évig tuti nem fogok menni.
Te milyen sűrűn mész fodrászhoz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése