2015. február 9., hétfő

MIT TEGYÉL FELFÁZÁS ELLEN?

Állandó, kellemetlen vizelési inger, csíp, szúr, fáj esetleg véres vizelet.
Tökéletesen tudom milyen érzés, ahogyan szerintem a nő társaim nagy része és nem tudsz olyan kezelési módszert mondani amit ne próbáltam volna. Az antibiotikum kúra sajnos felborítja a bél-és hüvelyflórát is, ezzel elősegíti a visszatérő hólyaghurut lehetőségét.
(Sőt szerintem abban is volt szerepe, hogy crohn beteg lettem.)

Paleo előtt évente kb. 5-ször voltam felfázva.
Mindegy volt, hogy tél vagy nyár van, hogy jól felöltözöm, nem lépek és nem ülök hidegre stb.
Hatalmas kínok közt kb. 5 percenként mentem, mert úgy éreztem pisilni kell, de csak 1-2 csepp vér jött. :O
Áááááá, nagyon fájt, még mindig emlékszem!

És igen, biztosan unod már, de újabb piros pontot kell írnom a paleo számlájára, mert mióta paleo vagyok egyszer sem voltam felfázva és azt is tudom miért.
A bélrendszertől fertőződnek be a húgyutak és nem a hideg, a nem megfelelő tisztálkodás...
Belülről kell magunkat helyretenni, tudjuk milyen problémákat okoz az áteresztő bél.
Paleonak ajánlatos lenni.

Ki ismeri a felfázás kellemetlen érzését amiről beszélek?

Felfázás kezelése házilag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése