2015. augusztus 10., hétfő

Étrend vagy ne?

Akaratlanul is az arcom elé tolódik itt a face-en a rengeteg féle étrend amiket tizenX ezer forintokért ajánlgatnak edzők, stb. fogyáshoz legtöbbször.
Tényleg létezik ember aki végig tudná csinálni azt a mondjuk 1 hónapos étrendet amit leírnék neki? Akkor is ha épp nem kívánja vagy nem szereti azt, magába tömné, mert az van leírva és annyit és akkor amikor azt mondja a papír???? gasp hangulatjel
Szerintem már itt megbuknának sokan és akkor még az élvezetről nem is beszéltünk. Na meg arról, hogy vajon meddig lehetne tartani ezt az "életmódot"? Biztos nem túl sokáig és utána mi lenne? Kezdődhet minden elölről!
Áhh, én ettől rosszul vagyok. Nem vagyok a híve ezeknek. Sokkal élhetőbbnek és élvezetesebbnek tartom ha azt mondom el a tanácsadásaim során melyek azok az ételek amelyeket érdemes előnyben kell részesíteni, melyek amiket ki kell zárni, mik azok amiket óvatosan, csak mértékkel fogyasszunk...
Ez így szerintem egy tartható és nagyon élvezetes életformává alakul ami egy életen át tartható.
Nálam az egészség a legeslegelső szempont, de nyugi a jó közérzet, testsúly normálissá változása és a fincsi kaják nem ellenségei egymásnak. wink hangulatjel
Ti be tudnátok tartani egy előre leírt, megszabott, időzített étrendet 1 hónapig?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése