2015. november 10., kedd

AZ ÉN TÖKÉLETES PALEO PALACSINTA RECEPTEM!

Azt régóta tudtam, hogy hagyományoshoz hasonlító palacsintához a gesztenyeliszt jöhet szóba, de valahogy bármilyen receptet is csináltam nem tetszett igazán a végeredmény.
Létre hoztam tehát egy saját, magliszttakarékos, isteni paleocsintát ami tökéletesen kielégíti az édesség utáni vágyamat olykor, nem teszek bele semmit, sőt már sütés közben megeszem olyan moho vagyok ha erről az isteni palacsintáról van szó.
Hozzávalók:
4 db tojás
4 ek gesztenyeliszt
1 dl olvasztott kókuszzsír vagy akár kacsazsír
2 dl víz
10 csepp vaníliás stevia (iherb) (elhagyható)
http://hu.iherb.com/Now-Foods-Better-Stevia-Liquid-Sw…/16558
A tojásokat a habverővel összekeverem, majd hozzáadom a többi hozzávalót is.
Forró serpenyőben, legnagyobb fokozaton kisütöm. Kb. 7 db palacsinta lesz ebből az adagból.

Paleo palacsinta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése