2015. november 10., kedd

KARDAMOMOS MEGGYES PALEO MUFFIN

Éééés újra egy muffin! Nagyon ritkán találok olyan paleo receptet ami megfel az elveimnek és nem is horror árú hozzávalókból készül, így sokszor kénytelen vagyok kísérletezni és vagy sikerül vagy nem.
Sokan nem szeretik a muffinokat, mert fullasztóak, na ez nem az. 
Ma vendégem lesz és szerettem volna valamivel meglepni, de vágytam kicsit valami új ízre is egy ideje, így született meg ez a recept, fogadjátok szeretettel tőlem, Nektek!
KARDAMOMOS MEGGYES PALEO MUFFIN
Hozzávalók:
4 db tojás
6 ek kókuszliszt
2 dl cocomas
4 ek eritrit
0,75 dl kacsazsír
1 kk vanília por
1 kk kardamom
1 kk szódabikarbóna
1 citrom héja és fél citrom leve
rum (nekem nem volt itthon így egy kis mandula aromát tettem bele)
mirelit meggy
A tojásokat egészben egy tálba ütöm, szódabikarbónával és kevés citromlével habosra verem. Hozzá adom az összes többi hozzávalót a meggyen kívűl, habverővel összedolgozom, majd a masszából kb. fél ek halmokat teszek a muffinformák aljába. Ezekre 3-3 db mirelit meggyet teszek, majd újra jöhet erre a massza és végül a tetejére is mindnek 3-3 db meggyet teszek.
Kb. 170 fokos előmelegített hőlégkeveréses sütőben 40 percig sütöm.
Megkóstolnád?

MEGGYES PALEO MUFFIN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése