2015. november 10., kedd

TE MINDENT MEGTESZEL MAGADÉRT?

Bocsánat, de én már nem akarok mindenkinek segíteni.
Azoknak akarok segíteni akik akarnak és képesek saját magukon is segíteni, különben feleslegesen pazarolom az időmet és energiámat.
MEG AKARSZ GYÓGYULNI?
1. Ha a válasz NEM. Akkor nincs is miről beszélnünk tovább.
2. Ha a válaszod IGEN, akkor beszélgethetünk.
Azt látom azonban sok emberen, hogy valami csodát remél.
Az nem elég ha olvasol, tájékozódsz, megveszel mindent amire nem is lesz szükséged....stb. Valahogy úgy érzem az emberek abban a hitben vannak, hogy mindent csak pénzzel érhetnek el fizetni azonban senki sem szeret.
Nekem pont ez tetszett a paleoban miután milliós összeget fizettem ki előtte a gyógyulásomra, hogy ehhez nem kell sok pénz.
Nem akar valaki rám sózni valamilyen terméket amitől én majd állítólag meggyógyulok....

Felejtsd el ezeket! Ami nekünk kell az az igazi AKARATERŐ!!!
Azt mondtad meg akarsz gyógyulni. Akkor?
Akkor azért mindent meg kell tenned! Vagy esetleg pár év múlva azzal akarod marni magad mikor már még rosszabb lesz a helyzet, hogy bárcsak megpróbáltam volna, bárcsak, bárcsak...
Világ életemben azt gondoltam magamról, hogy nincs akaraterőm. Kicsit el is vagyok kényeztetve, de amikor beteg lettem hiába voltak mellettem a szeretteim, itt nekem kellett cselekedni. Hiába nyafogtam, ezt a harcot nekem kellett megvívnom. Tudtam, hogy amiben vagyok az nagyon rossz és tennem kell valamit, hogy ne legyen még rosszabb. Próbálkoztam, sokszor elestem, de felálltam és csináltam tovább, mert azt akartam tudni és érezni, hogy ÉN MINDENT MEGTETTEM!
Sajnos senki nem tud helyetted enni sem élni, de ha nekem sikerült, akkor azt mondom mindenkinek sikerül változtatnia, CSAK AKARD IGAZÁN!
Én tudom neked adni a tudásomat, támogatásomat, de csinálni Neked kell! Azt kell mondjam azonban, hogy sokkal jobb és nem is olyan nehéz, mint amilyennek elsőre tűnhet. Tudod amit nem ismerünk attól mindig félünk és csak toporgunk előtte, de ha megteszed az első lépéseket a félelmed elillan és nem fogod megbánni hiszen nincs veszteni valód, csakis nyerhetsz!
TE MINDENT MEGTESZEL MAGADÉRT?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése