2017. március 14., kedd

10 nap alatt 10 kiló

"10 nap alatt -10 kiló!" Ilyen és hasonló mondatokkal csalogatják az embereket a legkülönfélébb és legidiótább diéták felé és mindig csak elképedem rajta, hogy komolyan van aki bedől ezeknek? :O Nem is kevesen, de mit is várok amikor az ország egy jelentős része éjjel-nappal Budapest, Mónika show és Való világ szinten van. (húú, mit kapok ezért tőletek most :D :P )

Káposzta diéta, kávé és alma diéta, bécsi diéta, gyümölcsdiéta...
Csak az a lényeg, hogy minél hamarabb minél kevesebbet mutasson a mérleg? Mindegy, hogy az az egészséged rovására megy vagy, hogy azok a mínusz kilók izomból tűnnek majd el?

Nem kell magad éheztetni, mert azt úgy sem tudod sokáig tartani, utána meg mindent összezabálsz majd a végén meg még hízol is, nincs is semmi értelme az egésznek! Nem kell egy-két dolgot kipécézni és csak azokat enni huzamosabb ideig, főleg olyan dolgokat amiben semmi fehérje csak cukor (pl. gyümölcs)! Nem kell költeni semmilyen fogyást ígérő csodaszerre sem! Inkább vegyél belőle vitamint vagy vedd meg helyette a minőségi kaját!

És amúgy, hogy tervezted? Csinálod a diétád X ideig aztán visszaállsz a régi ételekre? Szerinted akkor nem ugyanúgy fogsz kinézni, mint amikor a fejedbe vetted, hogy diétázol? Nem jobb lenne életvitelszerűen jól kinézni és egészségesen enni, élni?

" Te is diétázol hiszen paleo vagy!" Én nem diétázom, nekem ez életmód. A diéta egy bizonyos ideig tart, az életmód egy életen át tart! Nekem már ez nem teher egyáltalán. Ez lett a természetes, hogy már így élek. Szokásokat váltottam, ennyi.
Mielőtt megrémülnél azonnal, hogy "Áhh, hogy én ne egyek soha többé pizzát meg nutellát? Kizárt!" Én azt gondolom ami a legfontosabb az a TUDATOSSÁG! Tudom, hogy melyik ételek a legjobbak a testem számára, tudom mi mit okoz és mitől érzem a legjobban magam, ennek ellenére ha elmegyek nyaralni van, hogy tudatosan úgy döntök, hogy most eszem egy pizzát vagy eszem egy fagyit. Na bumm, mi van akkor? Nem az tesz beteggé és nem az fog dagadttá tenni sem, ha néha eszem vagy iszom valamit ami szemét kaja, hanem az, ha minden nap azt eszem és iszom.

Én azt mondom egyél!!! Válogasd meg az ételeidet tudatosan! Igyekezz minél tápanyag dúsabban, minél természetesebben, minél kevésbé feldolgozottan, ízletes ételeket választani! Halak, húsok, tengeri cuccok, belsőségek és zöldségek legyenek a tányérodon főleg! Ha emellett még mozogni is kezdesz hidd el nem fog elmaradni a siker, az egészséged, lelkesedésed és a kitartásod pedig megmarad! Ha nem tudom mi a jó Neked és mit hogyan kellene olvass (jó helyeken) vagy kérj segítséget hozzáértő embertől!

Próbáld ki, megéri hidd el! Sokkal hamarabb látod és tapasztalod a változást majd, mint gondolod! ;)

Ha szeretnél tőlem táplálkozási tanácsadást online, írj nekem üzenetet vagy e-mailt a paleoagi@gmail.com-ra!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése