2017. március 14., kedd

Én

Nem vagyok egy tulzottan magamutogato tipus, de most lefotoztam magam, mert buszke vagyok. 😊Mikor tukorbe nezek eszembe jut a regi eletem. Amikor rettegtem attol mikor jon az osz, mert osztol tavaszig brutalisan szenvedtem a crohntol. Lefogytam 52 kilora es persze adott tapszert a doki es persze nem ettem meg, mint ahogy egy ido utan a gyogyszereket sem, hanem elkezdtem a magam utam jarni. Szo szerint olyan voltam, mint egy zombi es ugy is ereztem magam.

Buszke vagyok arra, hogy mertem elindulni az ismeretlenbe, hogy a sok informacio kozul ami terjeng mindenutt ki tudtam valasztani azokat amik helyesek, hogy 10 kilot tudtam hizni paleoval tapszer nelkul, hogy volt bennem akarat es kitartas azert, hogy meggyogyuljak, hogy hittem, hogy a vilag kerek es mindenre van megoldas benne csak meg kell talani es nem engedtem senkinek, hogy eltantoritson a celomtol.

Amikor tukorbe nezek ezek a dolgok jutnak eszembe. Hogy ez a test min ment keresztul es mive valtozott amikor vegre azt kapta amire a leginkabb szuksege van. Tudnek meg min csiszolni rajta, hisz nobol vagyok, de szeretem.
Szeretem, mert benne elek, az enyem. <3 Apolom kivul belul es figyelek ra ha jelez nekem.

Te szereted a tested?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése