2013. február 26., kedd

Alvás

Alvás
Ezt a nagyon érdekes cikket találtam az alvás fontosságáról. Szerintem sokan nem is gondolják mennyi jelentősége van a megfelelő minőségű és mennyiségű alvásnak. Rob Wolf Paleolit megoldás című könyvében arról ír, hogy teljes sötétségben aludjunk, a legjobb ha még a tv pici piros fénye sem világít. Én azóta a tv-t is kihúztam (amúgy sem nézem mióta paleo vagyok) és sokkal jobban alszom.
Mivel eddigi életemben olyan munkám volt, hogy nem kellett korán kelnem, aludtam is ameddig csak kívánta a szervezetem. Igyekszem ezek után is megadni neki ezt, mert nagyon fontos, gyógyulás szempontjából meg főleg. De jó hír, hogy mióta paleo vagyok kevesebb alvás is elég és sokkal energikusabb vagyok és fitten ébredek. Ilyen azelőtt soha nem volt. Kellett minimum egy fél óra, hogy kivánszorogjak az ágyból és jaj volt annak a családtagnak aki hozzám mert szólni reggel. Szerencsére már ez is a múlté.
http://www.webbeteg.hu/cikkek/egeszseges/14298/a-rossz-alvas-hatasai-a-szervezetre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése