2013. február 26., kedd

Minden okkal történik



Engem pontosan ez a gondolat segített át a nehéz időszakon. Valahogy én is úgy gondoltam, hogy minden okkal történik és valamire meg akar tanítani az élet. Meg is tanított és bár csúnya ilyet mondani, de utólag örülök, hogy beteg lettem.
Ha nem lettem volna beteg talán sosem jövök rá, hogy igenis van akaraterőm és mindenre képes vagyok amit igazán szívből akarok. Talán sosem lettem volna paleo, pedig paleonak lenni az egyik legnagyszerűbb dolog az életemben, mindamellett, hogy rengeteg nagyszerű emberrel hozott össze ez az életmód, hobbit is adott nekem, megszerettem a konyhában való sütés-főzést és az életem 180 fokos fordulatot tett. Teljesen megváltoztam testileg és lelkileg egyaránt aminek nagyon örülök. 
Ebben az idézetben minden OTT van!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése