2014. február 6., csütörtök

Napi mintaétrend? Ugyan már! :)

Kértetek napi étrendet tőlem amivel gondban vagyok! Nem azért mert én nem szoktam enni, hanem mert nem eszek időre és semmit nem követek, hogy pl. este 6 után ne egyél stb.

Mindent próbálok a legegyszerűbben és a legtermészetesebben csinálni. Figyelni a testem jelzéseire, akkor enni ha valóban éhes vagyok és nem csak unalomból vagy, mert azt mondják, hogy akkor kell. Vajon az ősembernek ki mondta meg mikor egyen?

Természetesen mindig csak a szigorú paleo ételeket fogyasztom és az arányokra igyekszem figyelni, mert a nyugati életmód felborítja a természetes rendszereinket.

Napi minimum 3 liter vizet iszok és nem azért, mert kell, hanem mert érzem, hogy szükségem van rá. Egyáltalán nem kerülöm a zsíros ételeket, sőt. Törekszem rá, hogy minél több nyers zöldséget fogyasszak, gyümölcsöt pedig csak mértékkel. Minden nap eszek valamilyen paleo sütit, de arra is figyelek, hogy napi 1 maréknál több olajos magvat ne egyek.

Szóval nem kell ezt annyira túlbonyolítani szerintem. Persze, nagyon szuper dolog jókat enni és is szeretek, de ne minden a kaja körül forogjon.

Ne azért együnk, mert az a legnagyobb öröm az életünkben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése