2014. március 31., hétfő

4 éve, hogy megváltozott az egész életem...

Most márciusban volt 4 éve, hogy kiderült, beteg vagyok.
Még éppen nem töltöttem be a 25-öt!! :(

Sosem felejtem el azt az átkozott napot amikor a dokit felhívtam és mondta, hogy menjek be. A teraszon ültem, csodálatos tavaszi nap volt, mint amilyen ma is, amit nagyon élveztem addig a pillanatig, míg hatalmába nem kerített a félelem.

Rohantam is be hozzá ahol kutyafuttában közölte velem, hogy gyógyíthatatlan crohn beteg vagyok, kezembe nyomta a recepteket és mehettem amerre láttam. Egészen addig sosem hallottam erről a betegségről így csak az internet maradt nekem a tájékozódásra.
Féltem és borzalmasan el voltam keseredve milyen jövő vár így rám ezután? Még olyan fiatal vagyok! Bántam, hogy nem figyeltem oda jobban magamra, de már késő volt és még fogalmam sem volt róla, hogy a pokol még ezután érkezik.
Fiatalon azt hiszi az ember övé a világ és semmi baja nem történhet, de ez nem így van!!!

Aztán a kezdeti sokk után elkezdtem a kutakodást, hogy vajon mi is segíthet. Olvasgattam a fórumokat hasonló betegek tapasztalataival, bárcsak ne tettem volna.
Ment a folyamatos kutatás éjszakákon át és nem akartam elhinni, hogy nincs megoldás. 2 évig az összes fizetésem arra költöttem, hogy meggyógyuljak, de minden hiába volt.
El tudod képzelni mennyi pénz volt ez?
A beteg ember sokaknak jó üzlet, mert mindent megtesz és mindenre képes csak ne fájjon, ne szenvedjen tovább.
Mindent megvettem, mindent kipróbáltam ami egy kis reményt is adott, de olyan eszeveszett ez az időszak, mert mindenki mást mond, mást ajánl és nehéz eldönteni mi segíthet igazán.
Még a legelkeseredettebb pillanatban is hittem, hogy lesz megoldás úgy éreztem ez egy lecke az élettől. Figyelmeztetni akar valamire amit nem jól csinálok és meg kell fejtenem mi az.

Aztán egyszer csak rátaláltam a paleora és elolvastam Szendi Gábor Paleolit táplálkozás című könyvét.
Tudod mi fogott meg a paleoban? A természetessége és az, hogy nem egy ember akar eladni neked valamit amin majd jól meggazdagodik. Bárhol beszerezheted az alapanyagokat, egy jó piac kell csupán és akarat!
Tökéletesen logikusan levezetett a könyv mindent ami által megvilágosodtam és úgy döntöttem ki kell próbálnom. Veszteni valóm nincs. Életem egyik legjobb döntése volt ez!
Ha rajtam múlna ez a könyv kötelező olvasmány lenne!
Hamar elhagytam a gyógyszereimet és a változásra sem kellett sokat várnom.
Olyan minőségi életet kaptam a paleo által amilyen sosem volt azelőtt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése