2014. június 30., hétfő

MI VÁLTOZOTT NÁLAM A PALEÓTÓL?

MI VÁLTOZOTT NÁLAM A PALEÓTÓL?

Bár nagy súlyfeleslegtől sosem kellett megszabadulnom, de valahogy sport nélkül is változott a testem, izmosodott, feszesedett.
(már egy jó ideje paleóztam mikor elkezdtem női önvédelemre járni)
2 számmal kisebb nadrág és egy mérettel nagyobb felső. ;)

Elmúlt a szorongásom, zárkózottságom ami szerintem ha dokihoz mentem volna biztosan pánikbetegséget diagnosztizál.
Nem mertem egyedül sehova sem menni és oktalanul jött rám szívdobogás, kézremegés, szédülés, rosszullét akár egy bevásárlóközpontban vagy csak ha a kocsiban ültem épp a piros lámpánál.

Vége a térdfájásomnak.

Elmúltak a nőgyógyászati problémáim amik folyamatosan keserítették az életem és semmi nem használt hosszútávon. (kúpok, kenőcsök, gyógyszerek, intim mindenek tömkelege sem)
Ezekkel párhuzamosan évente kb. 5-ször olyan szinten fáztam fel, hogy véreset pisiltem és iszonyatosan fájt. Ez is a múlté. :)

Télen minimum egyszer, de általában többször voltam beteg, vírusok, bacik.....mentek az antibiotikumok erre is rendesen.
2 éve megfázva sem voltam, sőt azóta herpesz sem jött ki a számon ami azelőtt rendszeres volt.

Sokkal jobban alszom, reggel frissen pattanok ki, nem kell fél óra, TV és 5 szundi ébresztés, hogy kóvályogva felkeljek.
Sőt, TV már egyáltalán nem kell az életemben.
Sosem jut eszembe, hogy délután aludni kellene pedig régen rendszeres volt. Állandóan fáradt voltam.

Keveset ettem, sokszor, de az mind "rossz" kaja volt így hamar megéheztem.
Ma már ez megfordult, sokat eszem, de kevésszer és ezt nagyon élvezem. :)
Az evés utáni "kajakóma" már csak a rossz emlékeimben él.

Nem vagyok idegbeteg, nem ordibálok állandóan a családommal, mint régen. :(

Nincs többé fémallergiám ami nagyon kellemetlen viszkető, gennyes sebeket produkált a hasamra a farmergomboktól.

És a fő dolog amiért az egész paleót elkezdtem a hírhedt crohn betegség.
Végre elmúltak a fájdalmaim, a véres, nyálkás, sírva szenvedéses egész délelőtt wc-n űlések, hangos bélkorgások, puffadások, állandó fáradtság, gyengeség, rosszkedv, kínlódás, nem alvás....ez azért különösen nagy szó, mert semmilyen gyógyszer, szteroid injekció se semmi nem volt képes hatással lenni ezekre a tüneteimre.

Szégyellem magam ezekért, de ez az igazság, ez is én voltam. :(

Érdekes dolog így felidézni azt az időszakot, valahogy olyan szürke, sőt képzeljétek el ez a ruháimon is látszott pedig nem volt tudatos. Régen mindig feketében jártam szinte, most meg imádom a színeket.

Természetesen nem jött minden változás azonnal. Türelmesnek és következetesnek kell lenni hisz amit 28 év alatt elkövettem a testemmel az is csoda, hogy 2 év alatt ilyen mértékben változott.
Nekem a paleo tényleg olyan, mint egy varázslat! :D <3

Remélem nem maradt ki semmi. :)
Na mit szóltok? Ma már így repülök a boldogságban! :D

Nálatok mi a helyzet? :)

Én vagyok PALEO Motivátor, keress a facebook-on!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése