2014. július 22., kedd

Olcsó paleo piskóta igazán liszt nélkül

Na ez aztan a liszt nelkuli piskota nem a tobbi amikhez odairjak, mert ebben barmilyen meglepo is a dolog tenyleg semmi nincs csak a tojas, eritrit meg benne egy kis lekvar, ketoknak csokikrem.
Meg egy piros pont a tojasnak a sokoldalusaga miatt.
Nalatok mi a vasarnapi reggeli?

Liszt nélküli piskóta (csak tojásból): A tojásokat külön választjuk és a fehérjét kemény habbá verjük. Majd a sárgáját addig, míg világos nem lesz és ezután lehet ízesíteni pl: édesítő, kakaó... majd a sárgájához lassan hozzáadjuk a fehérje habot, úgy, hogy ne törjön nagyon szét és mehet a sütőben:) Nagyon puha alapot kapunk, amit ha lapos akkor tekercs feelinget, ha torta formában sütjük ki torta jelleget kapunk. Próbáltam úgy, hogy sütőpapírt tettem alá és sikerült leszednem illetve úgy is hogy a torta formát kicsit beolajoztam(kókuszolajjal persze) és kakaóval szórtam meg és ezt ütögetéssel egybe kitudtam szedni. A második lehetőség szerintem jobb.


Olcsó paleo piskóta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése