2014. augusztus 11., hétfő

Igazi paleo!


Tegnap este voltam egy előadáson ami az autoimmun protokollról szólt, ma pedig egy tanfolyamra megyek ami a személyre szabott táplálkozásra ad majd rálátást.
Annyi új dolgot tanulok folyamatosan és egyre inkább bebizonyosodik, hogy az az út a nyerő amerre nemrég kezdtem el haladni magamtól is. Régóta sejtettem ezt, de úgy voltam vele, hogy már annyiszor változtattam az életemen, hogy direkt nem akartam róla tudomást venni, mert jó volt nekem úgy, ahogy volt, de már nem az.
Be kell látnunk, hogy attól, hogy homokba dugjuk a fejünket a probléma még ott lesz és csak mi tudjuk megoldani ha változtatunk.

Első lépésként az összes paleo boltot kidobnám a kukába úgy, ahogy van!
Az én fejemben egy igazi paleo bolt, egy minőségi húsokból és csodás bio zöldségekből áll és azt hiszem ezen nincs is mit vitatni.
Egyetértesz?
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése