2014. augusztus 11., hétfő

MELLÉKVESE KIMERÜLTSÉG!

Egy ideje nem érzem annyira jól magam, de tudván, hogy paleo vagyok azt gondoltam ugyan már, mi bajom lehetne? Folyamatosan jövök rá dolgokra mit csináltam rosszul a paleoban és hogyan is kellene. Mondhatjuk, hogy akkor is jobb, mint ahogy azelőtt ettünk, de hiába mondjuk ezt ha nem érezzük jól magunkat. Csak ez a lényeg, jól érzed magad?

Idióta módjára homokba dugtam a fejem pedig a testünk mindig jelez, de valahogy természetesnek vesszük a nem olyan jó dolgokat egy idő után, hogy mindig fáradt vagyok, mindig fázom, hideg a kezem lábam, reggel nem akarok felkelni, de éjszaka sokszor 2-ig fent vagyok, nem bírom az edzést és utána sem vagyok képes semmire, aludnom kell stb. nem volt az a csudijó érzés ami a paleo kezdetén sokáig.

Pár hete megfejtettem mi lehet a gond.
Úgy hívják mellékvese kimerültség. Ez a cikk tökéletesen összefoglalja a témát érthetően és van benne egy nagyon jó teszt is.
Érdemes megnéznetek, mert szerintem sokan nem is sejtik mi lehet a háttérben a felismerés pedig már félsiker.
http://www.zimonyi.hu/?p=3577

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése