2014. augusztus 3., vasárnap

MIT VIGYEK MAGAMMAL UTAZÁSHOZ, NYARALÁSHOZ?

A kérdésre a válasz függ a nyaralástól is.
Én nemsokára indulok Olaszországba a nővéremhez ami 1 napos autókázást jelent. Valószínűleg reggelire jó sok zsírban eszem 3 tojást rántottának, azzal nagyon sokáig nagyon jól megvagyok. Sosem voltam nagy szendvicses, de ha valaki az, akkor süthet, neki bevált zsömlét és megpakolhatja minden jóval. Tudjátok, én nem eszem már paleo kenyeret, zsömlét sem, de ha kellene a fényképek közt az albumokban megtaláljátok a kedvenc zsömlém receptjét. Én egy adag muffint fogok sütni az útra, azt szeretem, mert jól ki van porciózva, könnyű szállítani és nagyon praktikus.
Estére odaérünk, remélem várnak majd vacsorával. ;)
Vihettek még tepertőt, kolbászt, fasírtot, egy kis kesudiót ha mindenáron nasi kell, az is nagyon jól laktat.

Egyre több szálloda figyel, a glutén-tejallergiásokra ami nekünk is kedvez. Szerintem ha olyan helyen nyaralunk ahol svédasztal van, mindig találunk magunknak valamit. Reggelire a tojás mindenhol megtalálható, vacsira pedig valamilyen hús, tenger gyümölcsei és zöldség is mindenhol van. Itt már ne rontsuk el a nyaralásunkat azzal, hogy "...de biztos nem kókuszzsírban sült..." Semmi bajod nem lesz ha egy hétig azt eszed. Glutént, tejterméket, szóját és cukrot semmiképp nem eszem ilyenkor sem és úgy gondolom nem is olyan nehéz megoldani.

Ha mi főzünk a nyaralás alatt?
Tavaly a Balatonon voltunk és sajnos nem volt svédasztal csak amit én csináltam. :D
Összepakoltam egy pár fontos dolgot itthonról és vittük magunkkal. Szalonna, kolbász, olajos halkonzerv, kókuszzsír, fűszer. Vittem még itthon elkészített sült kacsacombokat is, hisz én sem szeretem a nyaralás alatt sem a kajára pazarolni a drága időt, hisz van jobb hely a konyhánál, nem igaz? ;) Elmentünk a helyi henteshez és egy zöldségeshez, vettünk egy kis húst, mellé zöldségeket, kevés gyümölcsöt és meg is volt oldva. Vagy ha nincs kedvem főzni az egyik legjobb kaja egy saláta olajos hallal és csak 2 perc. :D
Ha étteremben vacsoráztok ott is tutira van valami grillhús, hal és saláta.

Emlékeztek a múltkor 4 napig nomádkodtam a Tiszán a párommal? Ott nem volt bolt, semmi nem volt csak amit vittünk és iszonyat meleg. Hasonló volt a helyzet, hűtőtáskában vittünk egy adag muffint, tojást, szalonnát, kolbászt, zöldségeket és halkonzervet. Kis gázpalackon készített nekem minden reggel szalonnás tojást reggelire, este pedig tüzet gyújtottunk és faágon megsütöttük a grillkolbászt amit megbízható helyről vettünk itthon, ez volt a vacsi.

Remélem hasznos volt Nektek ez az összefoglaló!
A legeslegfontosabbnak azt tartom, hogy NE GÖRCSÖLJETEK RÁ!!!
Élvezd a nyaralást, persze törekedj a legjobbra, a fő mumusokat kerüld el, de ne forogjon az étkezések körül minden!
Ebben a melegben nincs is nagy étvágyunk ha pedig megéhezünk látjátok, mindent meg lehet oldani könnyedén. :)
Hús, hal, zöldség és tojás mindenhol van, nekünk a hétköznapokban is lassacskán nincs szükségünk másra.

Jó nyaralást mindenkinek, élvezzétek, éljétek meg minden percét és mosolyogjatok! :) <3

Paleo nyaralás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése