2014. július 30., szerda

IGAZI PALEO!!

Eddig is megosztó voltam, sokan szerettek, sokan utáltok és úgy érzem ezek után még többen fogtok utálni. Újra választás elé kerültem, de maradok az ÉN utamon, ahogyan eddig is tettem, mert az én célom csupán az, hogy valóban gyógyuljon aki gyógyulni szeretne, fogyjon aki fogyni szeretne és egészséges maradjon aki még az.
Választhatok, hogy olyan dolgokat osztok meg amiket hallani akartok, aminek örültök, telerakhatom finomabbnál finomabb paleo kenyerekkel sütikkel, gyümölcsökkel stb. az oldalt és tutifix, hogy nagyon népszerű lenne, mert ez megy, látom, a paleo egyre jobban gusztustalanodik, tetszik vagy sem. Köszönhető ez a nagymértékű hiteltelen információ áradatnak és az üzletnek.

5. éve, hogy Szendi Gábor könyve megjelent és elindult a lavina. Azóta egyre több embert sodor magával, de kevés az aki nem a felszínen pörög vele elszédülve hanem a mélyére ás és követi a változásokat, a tapasztalatokat, visszajelzéseket és tovább finomítgat a dolgokon.
3 éve folyamatosan tanulom, hatalmas a tudásvágyam a témában és minél többet tudok annál jobban azt érzem, hogy ez még mindig semmi. (Nem vagyok maximalista!)

A paleo a szívügyem, igazi paleo szerelmes vagyok és senkit nem akarok elrémiszteni tőle, mert fantasztikus dolog.
Azt szeretném, hogy legyetek nyitottak az újra, a változásra, ne ragaszkodjatok dolgokhoz, ezek "csak" pszichés kötődések.

A IGAZI paleo egy egyszerű, természetközeli, olcsó, élvezetes ÉLETMÓD és itt nem csak a táplálkozásra gondolok hanem az ÉLETRE!!
Ki szeret még ez után is?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése