2015. január 12., hétfő

Gesztenyekrém

GESZTENYEKRÉM

Emlékeztek, hogy a múltkor szenvedtem mikor a mugli családom gesztenyepürét kezdett enni? Nekem is volt natúr gesztenyemasszám a fagyóban, de mire az kiolvad.... Gyorsan elolvastam a tejszínhabos flakonon az összetevőket és abban a pillanatban már nem vágytam rá.

A napokban megismétlődött a helyzet. Hangokat adva élvezkedtek mennyire finom a (szemét) gesztenyepüré.
Gondoltam kib@szok veletek, Mézi pedig a társam volt ebben is, mint mindig. Ő mérte az időt mennyi idő alatt készülök el és szurkolt Nekem mosolyogva.
Épp kiolvasztottam egy natúr gesztenyemasszát, cocomas-sal, eritrittel és egy kis rumaromával összehabverőztem aztán pedig én adtam hangokat.... sőt, az én lelkiismeretem tiszta maradt, mert nem bűnös kaját ettem, hanem egészségeset.

Nagyon várom, hogy a retro habszifonom minden darabja meglegyen, mert azzal a cocomas-ból tudok majd igazi habot varázsolni igazi gesztenyepüréhez, de így is nagyszerű volt. 


Paleolit gesztenyekrém

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése