2015. január 31., szombat

ÖNBIZALOM 1. rész

Én egy nagyon kedves, hatalmas szívű, együtt érző, segítőkész, lelkiismeretes, kíváncsi, jól informált, határozott, alázatos, agilis... nő vagyok, akit az emberek hamar a bizalmukba fogadnak és megkedvelnek.

Gondolhatjátok most páran, hogy "Az igen! Jó beképzelt ez a csaj!" Pedig ha tudnátok a valóságot.

Amikor beteg lettem, nemcsak a testi hanem a lelki dolgokkal is foglalkoztam a gyógyulásom érdekében több szálon is. Az egyik ilyen szál a pszichológus volt. Szerintem az egyetlenegy értelme ami miatt megérte hozzá elmennem, az egy feladat volt.
A feladat az volt, hogy írjam le KI VAGYOK ÉN!!!!

Emlékszem először egy cetlire írtam kínkeservesen pár sort, aztán azt mondta, ez nem jó. Írjak sokat legközelebbre, ez kevés. De hány oldalt? Erre Ő: százat!
Nem azt kell írni, hogy 30 éves vagyok, fogászati asszisztens, táplálkozási tanácsadó, edző és crohn beteg......nem ilyen hétköznapi dolgokat és nem olyan adatokat, mint egy önéletrajzban, hanem azt, hogy
ÉN KI VAGYOK OTT VALÓJÁBAN LEGBELÜL????
Hogyan viselkedem különböző helyzetekben, különböző emberekkel? Mikor mit érzek? Mikor érzek haragot? Dühöt? Hálát? Boldogságot? Örömöt? Milyen élethelyzet mit vált ki belőlem?

Emlékszem kimentem a természetbe az üres papírokkal és azt sem tudtam hol kezdjem el. Ijesztő volt az érzés, hogy ennyire azt sem tudom KI VAGYOK ÉN.  Aztán elkezdtem írni, és csak írtam és írtam...belejöttem és bár nem lett 100 oldal, de lett egy jó pár.
Az igazán ütős dolog azonban akkor következik amikor visszaolvasod!! Teljesen más gondolni dolgokat, mint megfogalmazni, leírni és még ha nincs is szakember akivel kielemezd biztos vagyok abban, hogy nagy hasznát veszed majd abban, hogy önmagadat sokkal jobban megismerd és rájössz majd mennyire értékes ember vagy valójában, pedig eddig nem is voltál ezzel annyira tisztában.

Szeretném ha Ti is teljesítenétek ezt a feladatot és megírnátok nekem, hogy mi a poén! 
Ha Te sem tudod ki vagy honnan tudhatná bárki más?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése