2015. március 25., szerda

ALMÁS FAHÉJAS MUFFIN

Ha muffinról van szó az én drága Nyunyikám (anyu), minden egyes alkalommal csakis almás, fahéjas muffint akar, ha pedig Ő ezt kívánja én megcsinálom neki. smile hangulatjel heart hangulatjel Tudjátok a sült-főtt gyümölcs kompromisszum, így néha alma helyett cukkinit teszek bele, észre sem veszi, akkor kicsit több édesítőt teszek bele, de ha tudja, hogy nem almás, azonnal jön az ellenállás.
Most ez így sikerült., mindig csak összedobálok épp aktuális kreativitási szintemhez megfelelően valamit, aztán vagy sikerül vagy nem. Nem túl fotogén és itt már éjszaka is van, de szerintem finom, egyszerű és gazdaságos.
Hozzávalók:
5 tojás
4 ek eritrit
2 közepes alma reszelve
1 kk szódabikarbóna
kevés citromlé vagy almaecet
1 tk fahéj
18 ek apró szemű kókuszreszelék
A tojásokat egészben a citromlével felfuttatott szódabikarbónával habosra verem, majd hozzáadok minden mást, az almát a legvégén.
180 fokos előmelegített hőlégkeveréses sütőben 20-25 percig sütöttem.
Én ilyen apró szemű kókuszreszeléket használok, ami a Metroból van és 1 kilós kiszerelésű.Tudom, jó lenne ha nem lenne kénes, de a legtöbbre nincs írva semmi. Ha nagyszeműt veszel ledarálhatod kávédarálón.
Ti milyen kókuszreszeléket használtok?

Almás fahéjas paleo muffin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése