2015. március 25., szerda

GUMICUKKER kicsiknek és nagyoknak!
Szebb lenne a fotóm ha sütött volna a nap, de nem bírtam addig várni míg kisüt.
Sok-sok levél jött mostanában is, hogy mit gondolok a fehérjeporokról és én mit eszem edzés után..... (írtam már erről többször)
IGAZI ételt eszem edzés után ha éhes vagyok és fehérje helyett akár ezt vagy kókuszjoghurtot.
A zselatin színtiszta fehérje!!!

Nagyon szép gumicukrokat gyártok, de én kicsit másképp, mint ahogyan legtöbben, mert úgy látom sokaknál gyümölcséből készül én pedig eléggé óvatosan bánnék a gyümölcsökkel, a gyümölcslevekkel meg végképp.
Így én erdei gyümölcsteából készítem aminek gyönyörű színe van mígy hozzá nem teszem a zselatint. Tettem 2-3 szem miniáfonyát egy-egy formába, hogy visszaadja a szép színt, de ez nem szükséges.
2 perc meló ez is és akinek számít, hogy mit eszik a gyereke az inkább ilyet készítsen neki, aki pedig sportol ilyesmit egyen a drága fehérjeporok helyett.
Csinálok 2-2,5 dl erdei gyümölcsteát, ha akarod édesíted ízlés szerint ha kemény vagy akkor nem! Kevés hideg vízben csomómentesre keverek 2 ek zselatint majd hozzáöntöm a meleg teát. Összekeverem, bonbonformába öntögetem, hűtő és kész a 2 perces élvezet.

Egészséges gumicukor házilag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése