2015. április 17., péntek

Évforduló


5 éves évfordulót ünnepeltem a napokban.
Más az örömteli pillanatait ünnepli, házassági évforduló stb. én pedig azt a napot amikor crohn beteg lettem.
Sokkoló és felejthetetlen pillanata ez az életemnek, de 5 év távlatából az egész egy örömteli dolog számomra, hiszen az életem itt kezdett gyökeresen megváltozni és sikertörténetté alakulni.

Miért? MERT ÉN ÍGY AKARTAM!!!
Valahol mélyen legbelül magamban hiszem azt, hogy az élet soha nem görgethet akkora akadályt elém, amelyet ne lennék képes leküzdeni, csak esetleg fel kell még nőnöm a feladathoz.
Nekem az élet és minden probléma olyan, mint egy puzle.
Szerintem minden egyes darabja a rendelkezésemre áll a világban valahol, csak el vannak rejtve.
A feladat az, hogy találd meg a puzle darabjait és rakd össze a képet! wink hangulatjel

Papírkutyák!!! Köszönöm szépen a fogyatékosság folyamatos és végleges állapottá nyilvánítását! tongue hangulatjel tongue hangulatjel tongue hangulatjel grin hangulatjel
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése