2015. április 17., péntek

AZ ÉN HŐSÖM!!!


AZ ÉN HŐSÖM!!! heart hangulatjel

Mesi pár hónapja keresett meg, hogy nagyon tetszik neki a paleo szemléletem és szeretné ha edzeném, kint, télen is, úgy, ahogyan az egy igazi paleohoz illik. wink hangulatjel Így is történt!
Mindig ott volt, ha hideg volt, ha szakadt az eső, mindegy mi volt, nyomattuk.
Ő nem ismeri a kifogás szót!

Hétvégén izgatottam írt nekem, hogy futóversenyre mennek a Debreceni Hősökkel, 5 km lesz a táv amit nem biztos, hogy le tud futni, mert nekünk sosem cél hosszú kilométereket futni, inkább sprintelgetünk, de elmegy a versenyre.

Megtörtént a futóverseny és újra jelentkezett. Sajnos lekésték az 5 km-es nevezést, így a 10 km-es távra neveztek. gasp hangulatjel
Nem futamodott meg, hanem szembenézett a feladattal, lesz ami lesz.
Megbeszélték a barátnőjével, hogy 5 km-nél kiszállnak és a barátnő így is tett, azonban Mesi saját magát meglepve a legjobban, lefutotta a 10 km-t. grin hangulatjel like hangulatjel
Boldog volt én pedig annyira büszke rá!!! smile hangulatjel heart hangulatjel

"Látod? Ismét bebizonyítottad, hogy sokkal többre vagy képes, mint amennyit gondolsz magadról."

Lehet róla példát venni, egy igazi Motivátor! like hangulatjel
18 éves lett a napokban, paleo keto, nem betegség miatt csupán, mert számít neki az egészsége, iskolába jár, jól tanul, nyelvvizsgázott nemrég, edzeni jár, magára főz, magának vásárol, önkénteskedik, folyamatosan alkot, kreatívkodik és most még diákmunkát is vállalt mindezek mellé ...... telis-tele van célokkal, amiket kétségtelenül meg is fog valósítani, mind egytől egyig.
Hatalmas kitartásával folyamatosan lenyűgöz.
Felnőtteknek is kitűnő példa nemcsak a fiatalságnak!

Fogalmam sincs, hogyan csinálja, de csinálja és így kell ezt csinálni kérem szépen! smile hangulatjel
Hatalmas LIKE Mesinek!!!!

Te ki mersz lépni a komfortzónádból?
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése