2015. március 5., csütörtök

Lapcsánka

LEPCSÁNKA, RÖSZTI, TÓCSNI... reggelire, vacsorára, köretnek vagy utazáshoz.
Hívja mindenki aminek akarja és egye akkor amikor akarja csak egye, mert ez nagyon jóóóó! grin hangulatjel

A banáncsinta receptjéből indult az ötletem és mennyire jó lett. Egy hatalmas cukkinit lereszeltem, tettem hozzá 4 nagy tojást, sót, borsot, fokhagymát és mivel a cukkini vizes ezért egy kis útifű maghéjat is, hogy felszívja a vizet, majd forró kókuszzsírban evőkanálnyi halmokat sütöttem ki.
Legközelebb besózom a lereszelt cukkinit, kicsit állni hagyom míg levet ereszt majd kinyomkodom és szerintem akkor az útifű sem kell, mint extra alapanyag, hanem teljesen alap hétköznapi dolgokból előállítható ez a fincsiség.
Működik más zöldséggel is, mint a répa, zeller, petrezselyem és ki tudja még.
Legyetek kreatívak! 


Lapcsánka, röszti, tócsni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése