2015. április 17., péntek

Paleo sportcsillagunk Viki

Hoztam Nektek egy újabb paleo sport csillagot. wink hangulatjel
Viki csak úgy ragyog, fantasztikus ez a lány. like hangulatjel
Készítettem vele egy kis riportot motivációnak. wink hangulatjel

"3 éves koromtól 18 éves koromig táncoltam. Utána a főiskolán kimaradt majdnem 2 év a mozgás tekinteteben és kezdtem rosszul érezni magam a bőrömben. Mikor haza költöztem Debrecenbe , elkezdtem járni konditetembe, utána kipróbáltam a kettlebellt, trx-et és szépen átfolyt a crossfitbe a dolog.

Közben annyira megszerettem, hogy úgy döntöttem ezt az életvitelt szeretnem folytatni és minden időmet a sportra szeretném szánni.
Kerestem egy tanfolyamot és elvégeztem egy edzői képzést.

Nyilván a kajára is oda kezdtem figyelni és rengeteg utánajárás és kutatás után úgy döntöttem, hogy paleo leszek. Nagyban befolyásolta a döntésemet az is, hogy közben nagyon súlyos ekcéma alakult ki az ujjaimon és a tenyeremen. Előszor csak a tejtermékeket, gabonákat és a cukrot hagytam el, utána szépen kezdtem el finomítani. Az ekcémám látványosan elkezdett eltűnni és mára már teljesen elmúlt.
Körülbelül 4 éve vagyok paleo, de volt benne egy-két kisebb nagyobb megszakítás.

A keto azért jött, mert endomorf alkatként mindig volt rajtam egy kis zsírfelesleg, ami mai napig megvan. Függetlenül a paleotol es a sok edzéstől. Szeretnem a ketoval ezt megváltoztatni és egy olyan alacsony testzsírt elérni ami optimális a crossfithez. Feleslegesen nincs kedvem nagy súlyt emelgetni a saját testsúlyos gyakorlatoknál! Elég a súlyemelésnél! grin hangulatjel A második cél pedig természetesen a teljesítmény növelés lenne ! Zsír alapú energianyerésre szeretnem átállítani a szervezetemet, amivel terveim szerint nagyobb és jobb teljesítményre leszek képes. De persze ezt még most fogom kitapasztalni

Budapesten a Cutler Goldban tartok most csoportos és személyi edzéseket, teljesen személyre szabom az edzetteim programjait. Cross Basic a csoportos óra neve és crossfit alapgyakorlatokat tanítok.

Mellette a Crossfit Trafo-ban segédedzőként tevékenykedem, hogy többen tudjunk egyszerre figyelni a vendégekre.
Később ott is szeretnek edzőként dolgozni.

Több mint egy éve súlyemelek, igazolt súlyemelő vagyok. Tavaly tavasszal minősítő versenyen első helyezést értem el Debrecenben és Tégláson. A közelmúltban hivatalosan is crossfit bíró lettem. smile hangulatjel
Rövidtávú terveim között szerepel a Crossfit Level 1 vizsga megszerzése és a Kinesio Tape tanfolyam elvégzése.
Az Ózdi Súlyemelő és Fitness Club versenyzője vagyok, és remélem a sérüléseim ellenére sikerül felkészülnöm az őszi OB-ra. smile hangulatjel "

Na mit szóltok Vikihez?:)

Kövessétek Viki oldalát itt smile hangulatjel : https://www.facebook.com/vikilovas88?fref=ts


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése