2015. április 17., péntek

Sáfrán Misi hatalmas példa nekem :)

Edző kollégám akivel együtt végeztünk az IWI-nél, épp versenyre készül és teljesen rákattant a paleora. wink hangulatjel
Nemrég megvette tőlem Misi könyvét és ezt írta nekem a napokban:

"olvasom a könyvet amennyire időm engedi, tudod a paleón túl-t

kur** jó! grin hangulatjel

már sok mindenről hallottam / olvastam, de magyarul és így egyben még soha! nagyon király! olyan mint ha pont ez a könyv kellett volna most Nekem, hogy összekössem a pontokat . Köszönöm smile hangulatjel "

Másik makacs középkorú paleo társunk aki évek óta paleo (de nem megfelelően) smile hangulatjel :

"Elolvastam a könyvet és rájöttem, hogy nem jól paleoztam. Azóta mindent úgy csinálok, ahogyan a könyvben van írva és sokkal jobban érzem magam. Köszönöm, nagyon hálás vagyok érte."

Ez a könyv egy valódi mérföldkő.
Bárkivel beszéltem eddig aki olvasta hasonló véleményen van.
Ti olvastátok már? Mi a véleményetek róla?

Misinek pedig ma van a szülinapja! A paleo éltesse nagyon sokáig! smile hangulatjel


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése