2015. augusztus 10., hétfő

Életem legeslegjobb emberek közötti léte

Itt vagyok ragyogok ismét! wink hangulatjel
Tegnap sajnos véget ért a paleo tábor, nem volt időm tudósítani az eseményekről, mert folyamatosan a konyhában ügyködtem, hogy mindenki jóllakott és elégedett legyen. Azt hiszem sikerült. smile hangulatjel
Nagyon jók voltak a programok, bár én nem tudtam részt venni rajtuk általában.
Edzések, túrázások, vízhordás a forrásból, esti grillezések, zenélés, táncolás, egymás kifestése, fegyverkészítés, földelő papucs készítés, kint alvás a szabadban, finomságok evése..... wink hangulatjel
Nem tudom szavakban átadni Nektek az érzést, remélem a képek majd beszélnek helyettem. smile hangulatjel Azt kell mondanom, hogy én még soha életemben nem éreztem magam ennyire jól egy társaságban sem. Ami pedig végképp lenyűgözött, hogy alkohol nélkül is olyan jó hangulat volt, olyan szeretet és segítőkészség amit manapság már nagyon ritkán lehet tapasztalni. Szuper csapat jött össze! heart hangulatjel
Nagyon sokat dolgoztam, nagyon elfáradtam, de életem egyik legjobb élménye volt ez még így is. Lesz folytatás az biztos és remélem azon már Te is ott leszel! wink hangulatjel
Ettünk kapros krémtöklevest, kagylót, csirkét, grilleztünk tarját, marhahúsos gazdag gulyáslevest, erdei gyümis keto muffint, sok-sok kolbászt, tepertőt, szalonnás tojást, szardíniakrémet, töménytelen zöldséget, csokikrémes palacsintát, kókuszdiót és minden este fagyiztunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése