2015. augusztus 10., hétfő

Kaptam egy szuper helyzetjelentést.

"Szia Agi!
Remelem jol vagy, koszonom a gyors valaszt megint, bocsanat, hogy nem koszontem meg elobb. Rengeteget dolgoztam a heten (60 orat-fizikai munka!), de a paleonak -es Neked-koszonhetoen olyan fitt es friss vagyok, mint meg soha!
Koszonom a posztjaid, koszonom, hogy vagy, nagyon nagy hatassal vagy ram! Toled meg Tormastol nezek recepteket, szorgalmasan keszitgetem oket, iszom a sos vizet, taurinos, MSM-es vizeket, liposzomas C-vitamint, omega 3-at, melle meg csomo vitamint, 6 orakat alszom kb, es porgok ezerrel. Most is epp liposzomas C-vitamint keszitek, meg gumicukrot, meg fott tojast, hogy legyen egesz hetre, mikor dolgozom. Az angol kollegak oklendeznek, mikor elottuk eszem peldaul a nyers tojassargajat eritrittel, ha ha grin hangulatjel Nem ertik meg, magyarazzak, hogy szalmonellat fogok kapni.... olyan butuskak, nem tudjak, amit en, tokre beavatottnak erzem magam. Ma dobtam ki az osszes meg megmaradt Update dolgot, ecetet, ilyeneket. Olvasom lassan-lassan Safran Mihaly konyvet, amennyire van idom, es kezdek erteni mindent, annyira maskepl latom a vilagot. Olyan jo erzes. Joleso nyugalommal elek. Meg persze porgok.
Te hihetetlenul kedves, segitokesz No vagy. Nagyon-nagyon rendes. Koszonom, hogy vagy es radtalaltam itt, a facebook-on. A reggeli kavem mellett a te oldalad az elso, amit nezek. Meg mar a keto.hu, ezt a kettot valtogatom. smile hangulatjel
Koszonettel,
Erika

U.i.: csak egy kis helyzetjelentest adtam, hogyan fejlodom a paleoval. Meg veled. heart hangulatjel "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése