2015. augusztus 10., hétfő

Málnás kókuszjoghurt

Ezzel koronáztam meg a mai bámulatos ebédemet.
Ez valami annyira hihetetlenül jó, hogy az nem is igaz. grin hangulatjel
Odáig meg vissza vagyok a színétől, ízétől, állagától, mindenétől.
Fontosnak tartom leszögezni nem azért fogyasztom, mert annyira hiányzik a joghurt, hogy nem vagyok meg nélküle, hanem, mert így tudok egészséges, olcsó, egyszerű és még élvezetes módon probiotikumot és zselatint is juttatni a csodálatos testembe, hogy még hatékonyabban tudjon működni számomra. wink hangulatjel

Kókuszjoghurt recept itt amibe málnát botmixereztem és kész: http://csillagporszem.blogspot.hu/…/paleo-kokusz-joghurt.ht…
Engem egy ilyen apróság is olyan boldogsággal tud eltölteni, hogy ha már nem lesz jobb dolog a napomban, akkor is megérte már csak ezért is felkelnem ma reggel.

Paleo málnás joghurt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése