2015. szeptember 8., kedd

Paleo előadás

ELMŰ-ÉMÁSZ TÁRSASÁGCSOPORT EGÉSZSÉGNAPOK
Újra készülődöm egy előadás sorozatra az ELMŰ és ÉMÁSZ dolgozóinak. Tavaly is én csináltam ennek az eseménynek a paleo előadását.
Ki ne szeretne hosszú, egészséges, aktív és boldog életet élni? Az előadás résztvevői rávilágítást kapnak arra, hogy milyen hatással van szervezetünkre a nyugati étrend és mennyi mindenben változik meg az életük, ha visszatérünk a gyökereinkhez. A gyakorlati tanácsokat betartva a jelen lévők jó eséllyel megszabadulhatnak a legtöbb betegségtől, túlsúlytól, fáradtságtól, depressziótól, és megtapasztalhatják mennyivel élvezetesebb az élet, amikor kihozzuk testünkből a maximumot.
Külön öröm számomra, hogy idén a paleo mellett a ketogén és a nyers étkezés is a témáim között szerepel majd. smile hangulatjel
Remélem van itt köztetek olyan aki itt dolgozik és találkozhatunk.
Na meg persze azt is, hogy akik tavaly ott voltak idén is eljönnek és elmesélik Nekem mi változott tavaly óta náluk én pedig tovább bővíthetem a tudásukat a témában. smile hangulatjel
Várlak Titeket szeretettel! heart hangulatjel
Mikor és hol pontosan?
HELYSZÍNEK, DÁTUMOK ÉS ELŐADÁS IDŐPONTJAI:
- 09.15 KEDD, 13.KER. VÁCI ÚT 42-44., 14.15-15.45
- 09.16 SZERDA, 3. KER. KUNIGUNDA ÚTJA, 13.45-15.15
- 09.17 CSÜTÖRTÖK, 4. KER. MEGYERI ÚT 118., 14.15-15.45
- 09.18 PÉNTEK, MISKOLC, 13.30-15.00

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése