2016. június 6., hétfő

BŰNÖZÉS...

BŰNÖZÉS...
Új szokásokat kialakítani igényel egy kis akaraterőt, de szerintem nem olyan nehéz, mint azt gondoljuk, hogy lesz.
A titok nyitja az, hogy meg kell tervezni és el kell kezdeni. ;)
(Ha szeretnél segítséget a tervezéshez kérj tőlem online tanácsadást, írj nekem a paleoagi@gmail.com-ra vagy ide az oldalamra privát üzit!)
Azt mondják 21 nap kell, hogy új szokásokat alakítsunk ki, az meg nem is olyan sok. Ugye? :)
Ha még az elején vagy, de már elkezdted akkor észnél kell lenni minden pillanatban, mert a legnagyobb baj talán az, hogy mindenhol csak szemét kajákkal találkozunk és így még nagyobb tudatosságot igényel a dolog, de nem lehetetlen legyőzni a kisördögöt a fejedben. Ezek az ételek olyan függőséget okoznak, mint a drog, de hidd el Nekem Te vagy az erősebb! :) (y)
Nagy segítség lehet ilyenkor ha étkezési naplót vezetsz és mindent felírsz mit ettél, mit ittál, így jobban meg tudod állni, hogy haszontalan dolgot adj a testednek, mert tudod, hogy azt le kell majd írnod a naplócskádba és az elcsúnyítja majd azt.
Na de mi van ha mégis beüt a ménkű??? :D
Nem tudom létezik-e olyan ember aki az első perctől kezdve sohasem evett félre olykor. Én nagyon sokáig nagyon szigorúan tartottam mindent, mert nagyon szenvedtem a crohn-tól, de amikor már jobban lettem én is megcsúsztam olykor és el is hasaltam. :O Szerintem nincs is ezzel baj, mindenki feszegeti a határait és tudod mit figyeltem meg?
Amikor még szemét kajákon élsz a szervezeted folyamatosan küzd ellenük, jelez minden féle módszerrel, de mivel ez rendszeres, mindennapos valahogy természetesnek vesszük ezeket a jeleket, pedig nem azok. Amikor elkezdesz tisztán étkezni a tested fellélegzik, kitisztul, megnyugszik, húúúú, de fasza már nem kell tovább harcolnia a sok szeméttel amit eddig beledobáltál. Aztán egyszer csak hopp, megcsúszol, bűnbe esel és félre eszel és szenvedsz, mint egy kutya. Sokkal jobban és intenzívebben reagál majd a tested erre, mint előtte, mert már nem volt erre felkészülve, hogy ezt teszed vele megint.
Lényeg a lényeg ne gondold, hogy bármit is tilos megenned, de Te már nem akarod azokat megenni, igaz?
Tudod, hogy mi mit fog okozni veled.
Ha mégis megesik akkor pedig legyél tudatos bűnöző! ;)
Figyeld meg, hogy az étel amit eszel valóban azt az élményt adja még mindig ami nélkül nem élet az élet? Az ízlés változik, egy idő után azok a dolgok amik után sóvárogtam abszolút nem adták azt az élményt nekem.
Megetted? Ok! És mit érzel most? Figyeld a tested jelzéseit!
Van akinek fáj a hasa ilyenkor vagy a feje, hasmenése lesz, nekem nem szokott. Nekem hányingerem lesz, majd szétpukkan a hasam és újra jön a kajakóma amit nem éreztem nagyon rég és nem is akarom többet. Tudatosítsd magadban ezeket az érzéseket ilyenkor aztán szép lassan rájössz, hogy nem éri meg bűnözni, mert sokkal jobb az életed bűnbeesés nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése