2013. április 15., hétfő

Női önvédelem

Most, hogy már szakítottam 8 év után a fogászattal és remélem többet nem is randizunk, elkezdtem itthon online marketinget tanulgatni. Próbáltam a női önvédelmet reklámozni a facebook-on és kaptam egy lehetőséget egy ismeretlentől, hogy írjak egy cikket a Nők Mozgásban című blogjára, miről is szól a női önvédelem és mit adott nekem. Nagyon örültem a lehetőségnek és a végeredményre is büszke vagyok.
Ahogy belemélyedtem a témába olyan felismerésekre tettem szert saját magammal kapcsolatban, amit nem is gondoltam. Azt hiszem ez is igencsak fontos része, mérföldköve a gyógyulásnak. Elengedem a régi dolgokat és már nem félek. Igyekszem a pillanatnak élni, és sokkal jobban figyelek rá, hogy nekem mi a jó, mi tesz boldoggá.
  
A cikket a női önvédelemről itt olvashatjátok.


Női önvédelem Debrecen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése