2016. június 6., hétfő

Epres kókuszjoghurt torta paleo

EPRES, KÓKUSZJOGHURTOS TORTA A 32. SZÜLINAPOMRA <3
Megkértem a családot ne vegyenek nekem paleo tortát, majd én csinálok magamnak, így született meg ez a szépség.
Sütöttem egy piskótát 4 db tojásból, 4 ek darált dióból, 2 ek olvasztott kókuszzsírból és kicsi eritritből sütőpapírral kibélelt nagyobb tortaformában.
Amikor kihűlt visszatettem a formába és rákerült az epres réteg ami fél liter saját készítésű kókuszjoghurtból (zselatinos) http://csillagporszem.blogspot.hu/…/paleo-kokusz-joghurt.ht… , fél kiló pépesített eperből, pici vaníliaporból, eritritből, pici citromléből és 1 ek zselatinból állt, amit 1 dl hideg vízben felodottam csomómentesen, majd megmelegítettem, ezután belelöntöttem az epres krémbe és azonnal botmixerrel összedolgoztam. Kóstolgassátok, mert mindenkinek más mennyiségű édesítő szükséges.
A harmadik fehér réteg 5 dl kókuszjoghurt, vanília, eritrit, citromhéj és citromlé, na meg itt is zselatin.
Ne ijedj meg ha idő előtt bármikor megkötne a zselatinos rész gyorsan botmixerezd össze és gyorsan öntsd rá a tortára!
Félbevágott hatalmas eperszemekkel díszítettem amik néha lecsúszkáltak amikor vágtam a tortát, de nagyon jól mutattak rajta amint láthatod és még meg is nevetettek minket. ;)
Hogy tetszik?

Paleo joghurt torta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése