2016. június 6., hétfő

Lasagne

EGÉSZSÉGES LASAGNE <3
Tészta helyett 5 db tojáspalacsintát készítettem. 1 tojás+ 1ek víz= 1 db tojáspalacsinta.
Töltelék: A hagymát üvegesre pírítottam, majd hozzáadtam 50 dkg darált húst, 1 üveg cukormentes paradicsom pürét, só, bors, fokhagyma, oregánó, bazsalikom, pici petrezselyem na és persze víz. Mikor készen lett, pici gesztenyeliszttel megszórtam, hogy felszívja még a nedvességet.
Aztán egy csatos tortaformába kezdtem építkezni. ' palacsinta, töltelék...szép sorban. A legtetejére is palacsinta került arra pedig 1 tojást egy kis cocomas-sal kevertem össze és azt tettem a tetejére, de aki eszik sajtot ne hagyja ki! Azoknak akik nem autoimmun betegek a kemény sajtok ritkán megengedettek.
Betettem a sütőbe kicsit, hogy megpiruljon és kész is.

Minden képzeletemet felülmúlta. :D
Jó étvágyat Nektek!

Paleo lasagne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése