2016. június 6., hétfő

Mónitól

Mónitól jött ez a levél tegnap este! :) <3
"Kedves Ági! :)
Életem egyik legjobb döntése volt, hogy kikértem a tanácsaidat és elkezdtem alkalmazni őket legjobb tudásom szerint.
Mindenképp meg akartam osztani Veled az örömöm hiszen Neked köszönhetek MINDENT! :)
-elmúltak az aftáim
-nem jött elő az allergiám amivel tizenéves korom óta küzdöttem minden éveben és nagyon megkeserítette az életem
-eltűntek a pattanásaim az arcomról és a hátamról is
-majd kicsattanok az energiától, állandóan mozognék
-nagyon jól alszom, könnyen és kipihenten ébredek
-fogytam 5 kilót így már elértem az álomsúlyomat ;)
-vérképem TÖKÉLETES, már vashiányom sincs ami mindig is volt
-aminek pedig talán a legjobban örülök, hogy elmúlt az állandó hasmenésem :)

Így már van értelme élni és az biztos, hogy míg élek, nagyon hálás leszek Neked! Sokkal többet kaptam Tőled és a paleótól, mint amire valaha is számítottam. Nagyon köszönök Neked mindent Ági! <3 "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése