2017. március 14., kedd

Én

Egy jó ideje paleóztam már amikor elkezdtem a Motivátort a nulláról. Először Paleo Motivátor néven "futottam", de aztán egyre jobban nem tetszett az ahová a paleo név fajult és az sem, ahogyan az emberek reagáltak rá, így jobbnak láttam megválni tőle és maradtam Motivátor. Sokan ítélkeznek a név hallatán, úgy, hogy nem is tudnak a paleóról semmit csak tévesen azt gondolják, hogy ez milyen drága, mert lehet betévedt már egy paleo boltba és rosszul lett az áraktól (el is hiszem) vagy azt hiszi egy újabb divatos baromság, de vannak olyanok is akik ösztönösen ráéreztek mi a jó nekik és maguktól paleóznak csak nem tudják, hogy ez a neve. :D

Mindegy minek nevezzük, sőt ha szigorú értelemben vesszük akkor már én nem is vagyok paleo, mert például néha eszem rizst. :P
A lényeg, hogy jól vagyok és nem érdekel minek hívják !

Az volt a célom, hogy megosszam az emberekkel azokat a tapasztalatokat amiket összegyűjtöttem, hogy segítsem őket. Nem reklámoztam az oldalt, mert nem akartam, hogy olyan emberek gyülekezete legyen itt akik csak nyerni akarnak, de amúgy nem is érdekli őket a téma. Mindig megírtam őszintén miről mit gondolok. Egyedül dolgozom, nem álltam össze senkivel és nem árulok semmilyen terméket. Volt, hogy majdnem bepereltek egy-egy cikkemért, mert üzleti érdekeket sértettem vele. Sőt, sok boltos utál, mert én a piacra küldöm az embereket nem a paleo boltba, de mindez engem nem érdekel, én az embereknek akartam mindig is segíteni, mert nagyon is jól tudom milyen azon az oldalon lenni ahol ők vannak.

Egyre többen kerestek meg és lassacskán jelentős időm azzal telt, hogy másoknak segítettem, de egyszer észbe kellett kapnom. "B@sszus, ez nagyon szép és jó, de neked ki segít? Neked se adja senki ingyen a kaját, rezsit stb." A tanfolyamok után tehát elkezdtem ezzel foglalkozni munkaként. Funkcionális táplálkozási tanácsadó lettem és edző. Nem mentem el konditerembe edzőnek, mert sokkal közelebb áll a szemléletemhez a kinti napsütésben/esőben, friss levegőn történő saját testsúlyos edzés, aki pedig a természetességre törekszik, mint én, annak pont ez tetszik és ezért keres meg.

Észrevétlenül váltam egyre népszerűbbé. Érdekes megélni azt mikor megismernek a boltban a követőim, gratulálnak és tudják ki vagyok. Mikor a "paleo nagyok" akiktől annak idején tanultam, tudják ki vagyok. Aztán elkezdtem kapni felkéréseket előadásokra is országszerte ami szuper lehetőség arra, hogy még szélesebb körben tudjam emberek életét jobbá varázsolni. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése