2017. március 14., kedd

Én

Szóval telt múlt az idő a bajaim pedig egyre csak fogytak elfelé. Olyanok is amikről meg sem álmodtam, hogy el fog múlni valaha. Csak figyelj! ;)

Bár nagy súlyfeleslegtől sosem kellett megszabadulnom, de valahogy már sport nélkül is változott a testem, izmosodott, feszesedett. Tipikus körte alkat vagyok, minden felesleg alulra jön, felül pedig vékony vagyok. Aztán láss csodát, 2 számmal kisebb nadrág és egy mérettel nagyobb felső kellett. ;)

Elmúlt a szorongásom, zárkózottságom, ami szerintem ha dokihoz mentem volna biztosan pánikbetegséget diagnosztizál.
Nem mertem egyedül sehova sem menni és oktalanul jött rám szívdobogás, kézremegés, szédülés, rosszullét akár egy bevásárlóközpontban vagy csak ha a kocsiban ültem épp a piros lámpánál.

Párszor elmentem régebben futni egy barátommal és azóta fájt a jobb térdem minden lépcsőzésnél. Vége a térdfájásomnak! :)

Elmúltak a nőgyógyászati problémáim amik folyamatosan keserítették az életem és semmi nem használt hosszútávon. (kúpok, kenőcsök, gyógyszerek, intim mindenek tömkelege sem)

Évente kb. 5-ször olyan szinten fáztam fel, hogy véreset pisiltem és iszonyatosan fájt. Persze erre is mindig ment a sok antibiotikum. :( De szerencsére már ez is a múlté és már azt is tudom semmi köze ahhoz, hogy hidegre lépek-e vagy kint van-e a derekam és hasonló mítoszok. :)

Télen minimum egyszer, de általában többször voltam beteg, vírusok, bacik.....mentek az antibiotikumok erre is rendesen.
Mióta váltottam 6 év alatt talán kétszer fáztam meg kicsit, egyszer kaptam egy ételmérgezést, de hamar legyőztem gyógyszer és orvosok nélkül. Azt figyeltem meg ha nincs rendben az alvásom akkor fordulhat elő ilyen, hogy megfázom.

Nem jött elő herpesz a számon ami azelőtt szintén rendszeresen volt.

Sokkal jobban alszom, reggel frissen pattanok ki, nem kell fél óra, TV és 5 szundi ébresztés, hogy kóvályogva felkeljek.
Sőt, TV már egyáltalán nem kell az életembe.
Nem csak a táplálkozásom, de más dolgok is kitisztultak az életemből. (pl.: emberek)

Keveset ettem, sokszor, de az mind "rossz" kaja volt, így hamar megéheztem. Ma már ez megfordult, sokat eszem, de kevésszer és ezt nagyon élvezem. :) Ha valami miatt pedig csúszik egy étkezés nem kezdek el remegni és nem leszek rosszul, mint azelőtt. Hosszú ideig tök jól elvagyok még úgy is csak érzem, hogy most már úgy tudnék enni kicsit.
Az evés utáni "kajakóma" már csak a rossz emlékeimben él.

Nincs többé fémallergiám, ami nagyon kellemetlen viszkető, gennyes sebeket produkált a hasamra a farmergomboktól, az órától a csuklómra és ilyesmi. Majdnem emiatt nem mehettem ötvös-aranyművesnek tanulni. (ez az első szakmám)

És a fő dolog amiért az egész paleót elkezdtem, a hírhedt crohn betegség.Végre elmúltak a fájdalmaim, a véres, nyálkás, sírva szenvedéses, egész délelőtt wc-n űlések, hangos bélkorgások, puffadások, állandó fáradtság, gyengeség, rosszkedv, kínlódás, nem alvás....ez azért különösen nagy szó, mert semmilyen gyógyszer, szteroid injekció se semmi nem volt képes hatással lenni ezekre a tüneteimre. 4 éve jött egyszer csak egy ősz, ami régen padlóra is küldött mindig, egészen tavaszig, de ez az ősz végre más volt és ez így is van évek óta. :)

Érdekes dolog így felidézni azt az időszakot, valahogy olyan szürke, tele fájdalommal és depivel, sőt képzeljétek el ez a ruháimon is látszott pedig nem volt tudatos. Régen mindig feketében jártam szinte, most meg imádom a színeket. :)

Ééés hosszú évek után visszajött a mosoly az arcomra és újra tudtam nevetni. :) Tudjátok, úgy igazán nevetni, hangos, göndör kacajjal. :D

Nekem a paleo tényleg olyan, mint egy varázslat! :D <3
Mikor nevettél utoljára úgy igazán egy jót? 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése