2013. március 10., vasárnap

Szokásos kontroll

A körzeti orvosom elég jól fogadta a hírt, hogy paleo vagyok egy éve és az, hogy 10 hónapig tünetmentes voltam szerintem elindította a kis hangyát a fejében, hogy tényleg lehet valami ebben a paleoban.
A lelkemre kötötte, hogy ha megyek a szokásos féléves kontrollra a gastroenterológushoz, mindenképpen mondjam neki is.
Szörnyű nap volt az, 7 óra hosszát ültem a klinikán. Reggel 7-re mentem, hogy az elsők között legyek, de hiába. Rengeteg ember mindenhol, csak oda ne kerüljön az ember. Egyértelmű számomra ha ilyen helyre megy az ember, hogy valami nagyon nem stimmel. Azzal sem, hogy ennyi beteg ember van és a rendszerrel sem, mert nagyon nem halad. Kezdjük ott, hogy mikor előjöttek a tüneteim, véreztem stb. 3 hétre kaptam időpontot a dokimhoz. Persze mondta a körzeti, hogy mehetek máshoz, mert vérző beteget el kell látni, de nem mentem, mert úgysem akartam, gyógyszert szedni.
Szóval 14 órakor a vérvétel és a hasi ultrahang után, be is jutottam az orvoshoz. Bevallottam neki, hogy 1 éve paleo vagyok és nagy tapasztalatomra azt mondta, hogy Ő is ajánlja a paleot a betegeinek, de nincs benne tapasztalata. Mondtam, hogy sokkal jobban vagyok azóta, rövidebb és light-osabb volt sokkal ez az aktív szakasz ami ugye mindig télen van. Ennek örömére, azt is elmondtam, hogy gyógyszert sem szedek 1 éve (mikor szedtem sem használtak) persze ezt már nem díjazta. (Mint tudjuk ebből van pénze!) Azt mondta ha nem is mindet, de valamennyit szedjek. Nem akartam vitába szállni vele, rábólintottam. Átgondoltam és amellett döntöttem, hogy továbbra is maradok az én paleo utamon és nem szedek gyógyszert, mert akkor biztos, hogy valami mellékhatás előbb-utóbb előbukkan. Így viszont megvan az esélyem a teljes egészségre.
Persze ez nem azt jelenti, hogy bárkit is lebeszélnék a gyógyszer szedéséről, csak megosztom veletek az én tapasztalataimat, de mindenki a saját felelősségére dönt!
A vérvételem eredménye tökéletes lett bár azzal sosem volt gond. Az ultrahang a vastagbél 5 cm-es szakaszában állapított meg gyulladást ahol a bélfal megvastagodott a gyulladástól 7 mm-re. 1 évvel ezelőtt a ct-n 10 cm-es szakasz szerepel. :)
Ti, hogy viseltétek ezt a telet drága sorstársaim? Örömmel venném ha megosztanátok velem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése