2013. szeptember 9., hétfő

D vitamin

Szerintem a legjobb D vitamin ár-érték arányban ez.
Paleo webshop-okban meg tudod rendelni.

Paleo szerint a D vitamin ajánlott napi mennyisége 10.000NE és jobban hasznosul ha a bőrödre kened, olyan helyekre ahová a parfümöt szoktad. Hajlatokba, ahol vékony a bőr.
Betegség esetén (megfázás, nátha stb.) ajánlott megemelni napi 50.000NE-re is akár és akkor sokkal hamarabb meggyógyulunk.


Nálunk a család ezt eszi, én pedig szolizok. :) Nem akarok senkit biztatni arra, hogy szoláriumozzon. Azt tudom, mérettem mellette a D vitamin szintem és olyan tökéletes volt, hogy Szendi Gábor azt mondta ilyen tökéletes D vitamin szintje az egyenlítő környékén élőknek van. :)
Ezt heti 1-2 alkalommal 12 perces szolizásokkal értem el.
Ha mégis szolizásra adod a fejed, kérlek nagyon vigyázz, hogy SOHA ne égj meg!!
Szóval az elején csak ritkábban 6 percekre menj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése