2013. szeptember 9., hétfő

Pavlova

Én nem igazán vagyok kreatív a főzés, sütés terén, de szerencsére vannak akik ezt megoldják helyettem és én csak követem a recepteket. Nem kockáztatok, hogy nem sikerül. :)
Igyekszem az oldalamon az olcsóbb és nagyon finom recepteket összegyűjteni Nektek.

Ezt a receptet Cukormentes facebook oldalán találtam és amikor végre személyesen is találkozhattam Cukormentessel Pesten ezt a finomságot majszoltuk a fitPALEO termékek között.

Próbáld ki, mert isteni! :)


Pavlova: 4 tojásfehérje, 3-4ek por eritrit, 2tk almaecet, 1/2tk vanília. A tojáshabot lassan fel kell verni, majd óvatosan hozzáadni a por eritritet,vaníliát, ecetet és kemény habbá verni. Egy sütőpapírral bélelt tepsiben el kell egyengetni, majd 100 fokra előmelegített sütőbe tesszük, a sütő alsó részébe és kb 80 percig sütjük, majd a sütőben hagyjuk kihűlni. (ki kell száradjon, olyan lesz mint a babapiskóta). Cocomasból készítünk kókusz habot (édesítjük ha kell kevés steviaval), ízlés/szezon szerint teszünk bele gyümölcsöt, majd egy tál alsó rétegébe teszünk a tortaszeletekből, rá kerül a gyümölcsös hab, újabb tortaszelet, újabb hab stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése