2014. április 16., szerda

Legeslegjobb paleo zsömle

Paleo előtt rengeteg kenyérrel tömtem magam aztán próbálkoztam a paleo kenyerekkel, de......hamar úgy döntöttem nem etetem tovább a kukát így inkább semmilyet nem eszem még gazdaságosabb is lesz és nem is hiányzott 2 évig. :) Ez azonban gyerekek annyira nagyon jó, hogy ma már 3-at nyomta be belőle kacsazsírral. :D
Puha, könnyű, lyukacsos, nincs tojás íze, isteni finom, mindenképp csináljátok meg!
Én lenmag helyett lenmagpelyhet daráltam bele és a mandulából 50g-ot gesztenyelisztre cseréltem, de az eredeti receptet itt találjátok: http://bionetti.hu/paleo-kenyerek/242-villamgyors-paleo-bagett.html

Nagyon várom a visszajelzéseiteket, hogy mennyire ízlett! :D

Legeslegjobb paleo zsömle

Legjobb paleo zsemle

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése