2014. április 14., hétfő

NE ENGEDD!!!!

Ez a kép tökéletes ábrázolja mi a helyzet az emberrel ha valami nem átlagos dologba kezd. Legyen szó életmódváltásról, paleoról, sportról, bármiről a környezetünkben mindig lesznek olyanok akik megpróbálnak lehúzni. NE ENGEDD!!

Egy az egyben átéltem az egészet amikor belevágtam a paleoba, mindenki elmondta a véleményét, pedig nem érdekelt. Kivételes alkalma volt ez a makacsságom hasznosságának.
Tudtam, hogy mi a célom és ezért mindent hajlandó voltam megtenni.
Meg akartam gyógyulni!!
Persze féltem is olykor: Vajon nekem is jó lesz? Használni fog? Nem fogok még nagyobb bajt csinálni a gyógyszerek nélkül?
Mi lesz így az életemmel?........
Ilyenkor gyorsan mérlegeltem a dolgokat, mi szól mellette mi szól ellene minden lehetőségemnek és egyértelműen sikerült mindig helyretenni magam, hogy ez az én utam, ott vár a végén a cél, az álmaim és nem érdekel, hogy kik és miképp kaszabolnak össze az utamon, akkor is MEG FOGOM CSINÁLNI!!!! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése