2014. április 7., hétfő

Paleo tejbegríz, pont, mint az igazi :)


Bosszantó mikor csinálok valami szuper kaját, lefotózom a telómmal, hogy átadjam Nektek az élményt és az örömömet aztán mikor felteszem látom, hogy tök homályos a kép pedig annyira igyekszem, levegőt sem veszek közbe.
Ma megfejtettem miért van ez! Szerintem pont akkor dobban a szívem, mert annyira szerelmes vagyok a paleoba. :)

PALEO TEJBEGRÍZ

1 nagy kanál kókuszzsírt, egy kis cocomast és 1 csésze vízet összeolvasztottam, tettem bele egy kis vaníliaport, eritritet és 6 ek apró szemű kókuszreszeléket és a legeslegvégén jött a legeslegfontosabb ami adja az igazi tejbegríz állagát, ez pedig nem más, mint 3 tk útifű maghéj volt.
Megszórtam natúr holland kakaóval és eritrittel. Nagyon jó volt az állaga, tetszett, de a kókusz... legközelebb lehet kipróbálom darált mandulával vagy dióval is. 
 
Paleo tejbegríz
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése