2014. július 25., péntek

Tökéletes paleo???

Ha nem a természeti népek közé születünk vagy nem vonulunk el az erdőbe egyedül nomád életmódot élni akkor szerintem ilyen nem létezik.
Próbáljuk a civilizált világunkkal összeegyeztetni a dolgokat ami baromi nehéz.
Általában elkezdjük a táplálkozásunkat megváltoztatni, sportolni és sokaknál ennyiben ki is merül a téma. Ez nagyszerű, de az én fejemben a tökéletes paleohoz még ezeken kívül is sok-sok dolog kell(ene).

Soroljam?
-ALUDNI, ALUDNI, ALUDNI!!!
Az emberek nagy része borzasztóan kialvatlan szerintem. Ki alszik eleget, akkor amikor Ő akar, amikor álmos és ki ébred magától??
-Minél többet a szabadban lenni, minél kevesebb ruhában.
-Friss levegőt szívni és érezni azt, hogy a természet része vagy nem pedig az ura!
-Természetes mozgásokat végezni edzésként.
-Nem enni gyógyszert.
-Nem lámpával világítani hanem mondjuk gyertyával.
-Eldobni a tusfürdőket, testápolót, kencéket, naptejet, tisztítószereket stb.
-Nem nézni tévét, számítógépet, okostelefont. Megszabadulni az elektro szmogtól.
-Gugolva nagydolgozni.
-Kidobni mindent ami nélkül boldogan lehet élni csak nem szokás. pl.: cipő, TV, auto, stb.

Hirtelen ezek a dolgok jutottak eszembe pedig biztosan van még sok. Én is folyamatosan finomítgatom a kis életem, lépésről lépésre amennyire tőlem telik és, ahogy nekem jó.
Pár évvel ezelőtt én is lehülyéztem volna magam nyugi ha ezt az írást látom, de szeretném érzékeltetni vele, hogy lássátok mennyire minden elromlott pici dolgoktól kezdve, olyanok is amikre nem is gondolnánk, de hatással van ránk és minden mindennel összefügg.
Röviden talán??
MEGSZABADULNI MINDENTŐL AMIT EMBER ALKOTOTT!!!
(Gondold csak végig!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése